Diensten

Ik verzorg alle administratieve zaken voor jong en oud.

Mijn moeder had, naarmate zij ouder werd, meer moeite om de financiële zaken af te wikkelen. Ze wist wel wat er gedaan moest worden, maar had wat hulp nodig. Soms was het alleen de geruststelling dat ik er naar gekeken had. Het is niet gezellig om, als je bij je ouders op bezoek komt, eerst een stapel post te moeten verwerken. Vaak vinden zij het moeilijk aan de kinderen hulp te vragen bij het verwerken van de administratie.
Heeft u zelf ouders in de regio Haarlem wonen of kent u mensen die wat hulp kunnen gebruiken? Als Administrief Ontzorger regel en ondersteun ik waar nodig is.

Ik verzorg de (bedrijfsmatige) administratie voor particulieren, ZZP-ers en kleine bedrijven.

Een duidelijk financieel overzicht met zorg voor al uw boekhoudkundige werkzaamheden waaronder
BTW-aangifte.

Veel zzp-ers zijn goed in hun vak waar ze ook het grootste deel van de tijd mee bezig zijn. De boekhouding en administratie kost veel tijd en moet nog na werktijd of in het weekend worden gedaan. Makkelijk online-samenwerken met je boekhouder is nu ook mogelijk via de app van SnelsStart.
Zo blijft er veel meer tijd over om te doen waar ze goed in zijn… n.l. ondernemen!

Als Administratief Ontzorger kan ik helpen met:

  • het opzetten van uw boekhouding, vanaf het invoeren van de beginbalans tot eindbalans.
  • indien gewenst kan ik het factureren verzorgen, en het aanmanen van dubieuze debiteuren.
  • verder kan ik de aangifte omzetbelasting (BTW)
  • voor tijdelijke ondersteuning bij ( kleine ) bedrijven bij bepaalde projecten, in drukke periodes
    of in geval van ziekte.
  • u verwijzen naar een specialist in geval van complexe financiële zaken.

Belastingzaken:

Veel mensen krijgen al de kriebels als de bekende blauwe enveloppe weer op de deurmat valt. "Leuker kunnen we het niet maken", zegt de belastingdienst dan. Als Administratief Ontzorger, help ik u met het doen van de juiste aangifte. ** Krijgt u geld terug dan is dat mooi, moet u betalen dan is het mijn taak te zorgen dat het niet te veel is.

  • het verzorgen van aangifte-inkomstenbelasting.
  • het verzorgen van ondernemers aangiften.
  • F aangiften en alle belastingzaken bij overlijden.
  • schenk en erfbelasting (voorheen successierecht).

Het aanvragen / wijzigen of stopzetten van toeslagen:**

  • zorgtoeslag
  • kindgebonden budget
  • huurtoeslag
  • kinderopvangtoeslag

Hoe gaat het in zijn werk ;

  • Voor ik iets voor u kan betekenen hebben we een kennismakingsgesprek. Hierin kan u aangeven waarin u hulp nodig heeft of wat ik voor u zou kunnen betekenen.
  • Ik laat u duidelijk weten wat u van mijn mag en kan verwachten en binnen welke termijn.
  • Ik laat u vooraf weten tegen welke vergoeding ik de werkzaamheden uitvoer.

De levering van mijn diensten geschiedt op basis van de Algemene voorwaarden gedeponeerd bij de kamer van koophandel te Amsterdam onder nummer 61000019. Een exemplaar van deze voorwaarden zal u op verzoek worden toegezonden. U kunt ook hier de Algemene voorwaarden downloaden en ook de Privacy Policy hoe ik omga met uw persoonsgegevens.